Garantie & Klachten

Garantie

Het komt niet vaak voor, maar het kan zijn dat producten bijvoorbeeld vanwege een productiefout kapot gaan. Uiterst vervelend, daarom helpen we je snel verder! We zijn officiële dealer van alle merken in onze shop waardoor je bij ons terecht kunt voor de fabrieksgarantie. 

Stappen garantie melden 

1. Meld je garantiegeval via info@backpackspullen en vermeld daarbij het ordernummer en de naam waarop het product besteld is.
2. We ontvangen graag een foto en uitleg van de schade.
3. We maken een garantiecase aan en bieden een passende oplossing.
4. In de meeste gevallen zullen wij verzoeken om het garantieproduct naar ons terug te sturen zodat wij de schade kunnen inspecteren en dit kunnen overleggen met onze leverancier. Mocht dit het geval zijn dan zorgen wij dat je het product kosteloos terug kunt sturen.

Klachten

Heb je een klacht over onze dienstverlening of over een product gekocht via onze shop? Meld dit dan via info@backpackspullen.nl of door te bellen naar 0031(0)850600490. We komen vervolgens z.s.m. met een passende oplossing. 

Stichting Webwinkelkeur

We zijn aangesloten bij Stichting Webwinkelkeur. Deze stichting controleerd of wij voldoen aan de wettelijke vereiste van een webwinkel. Daarnaast is het ook mogelijk om bij Webwinkelkeur je klacht in te dienen in het geval we er samen niet uit komen. 

ODR Platform Europese commissie

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.