Veel gestelde vragen (FAQ)

Battler | Backpackspullen.nl
Office (Geen bezoekerslocatie)

Vrouwe Udasingel 239 
6663 GT Nijmegen
info@backpackspullen.nl 
tel. 085-0600490 (ma t/m vr 9.00 -17.00 uur) 
KvK-nummer: 58653066
BTW nummer: NL 011613725B01
Rek.nr. NL12RABO0122843452

Heb je een vraag over onze dienstverlening of over een van onze producten? 
 

Stel je vraag dan via:
 

- de gele livechatknop rechtsonderin, 
- of start een chat via Facebook ,
- we kunnen je ook terug bellen! Laat het ons weten via de livechat,
- of bel 085-0600490.

1 Verzenden
1.1 Gratis verzending & Gratis retour
Alle producten in onze webshop worden gratis verzonden binnen Nederland en België via de pakketservice van PostNl. Ook het retour sturen van je zending is kosteloos!
1.2 Op welke dag kan ik mijn pakket verwachten?
Alle bestellingen die op werkdagen (ma t/m vr) vóór 23.30 uur binnen zijn, worden dezelfde dag nog verzonden. We versturen daarbij een track & trace code waarmee je de verzending eenvoudig kunt volgen. In vrijwel alle gevallen zal PostNl het pakket de volgende dag op het door jou aangegeven adres aanbieden. Ook op zaterdag verwerken we bestelling tot 18.00 uur. Heb je voor die tijd besteld dan ontvang je de bestelling maandag al. Bestellingen op zaterdag na 18.00 uur of op zondag worden op maandag verzonden zodat je deze dinsdag voor het eerst door PostNl worden aangeboden.
1.3 Hoe kunnen jullie zo snel leveren?
Heel simpel, onze producten liggen opgeslagen in een geautomatiseerd warehouse waar bestellingen op weekdagen tot 23.30 uur verwerkt worden! Dit vinden we belangrijk zodat je ook net voor vertrek nog de nodige reis spullen kunt bestellen.
1.4 Kan het pakket ook bezorgd worden op een afhaallocatie?
Ja zeker kan dat. De dichtsbijzijnde afhaallocaties van PostNL worden zichtbaar zodra je, je factuurgegevens hebt ingevuld. Het is ook mogelijk om zelf een afhaallocatie te kiezen door op de groene + te klikken in de checkout.
2 Retourneren
2.1 Kan ik de backpack eerst proberen?
UIteraard is dat mogelijk. Bestel je een backpack bij ons? Dan ontvang je deze in een doos of verzendzak die je gewoon kunt openen. Pak de backpack eruit en stel deze af op jou lichaam en kijk daarbij goed of de backpack voldoet aan je verwachtingen. Indien gewenst vul je de backpack om te kijken of er voldoende in past en ga een stukje lopen met de tas om te kijken of deze prettig draagt. Probeer er wel voor te zorgen dat de tas (indien je deze terug wilt sturen) geen gebruikssporen bevat en dat het productkaartje er nog aan hangt. Zorg ook dat je de plastic zak waar de backpack in zit mee terug stuurt. Hierop zit een code die we nodig hebben om het product te scannen.
2.2 Hoe kan ik mijn bestelling ruilen?
Meld je ruil wensen via info@backpackspullen.nl. Wij sturen je nieuwe product z.s.m. gratis naar je op! Daarnaast sturen we een verzendlabel waarmee je de reeds ontvangen producten terug kunt sturen. 

Eventuele verschillen in orderbedrag worden binnen 14 dagen na aanmelding van de retour teruggestort of in rekening gebracht.
2.3 Hoe kan ik een bestelling retour sturen?
Alle bestellingen uit onze shop zijn gratis retour te sturen! Kijk op onze retourpagina voor de volledige uitleg. 


3 Garantie
3.1 Hoeveel garantie krijg ik?
We zijn officieel dealer van alle merken in onze shop waardoor je bij ons terecht kunt voor de fabrieksgarantie. Op alle producten uit onze webshop krijg je minimaal twee jaar garantie. Mocht je een schadegeval hebben meld dit dan via info@backpackspullen.nl zodat we het snel op kunnen lossen. Kijk op de garantiepagina voor de complete uitleg.
4 Achteraf Betalen Billink
4.1 Achteraf betalen lukt niet, waar ligt dit aan?
Aankopen tot €250 kunnen betaald worden met de achteraf betalen optie van Billink. Het is daarbij belangrijk dat je kiest voor afleveren op het factuuradres. Helaas is het met deze betaalmethode niet mogelijk om te kiezen voor een PostNL afhaallocatie. Voldoet je aankoop aan bovenstaande voorwaarden en accepteerd Billink de betaling niet? Kies dan voor een alternatieve betaalmethode zoals iDeal of Paypal.
5 Kortingscode
5.1 Hoezo werkt mijn kortingscode niet?
Er zijn verschillende website actief die niet bestaande kortingscodes van onze shop promoten. Een geldige kortingscode verkrijg je door je via onze Facebookpagina in te schrijven voor de nieuwsbrief. Let op! Deze codes werken niet in combinatie met andere kortingacties zoals bundel kortingen.
5.2 Korting op twee dezelfde producten ook voor andere producten mogelijk?
Bij veel producten geldt een speciale korting als je meerdere stuks besteld. Wil je twee verschillende producten kopen die op elkaar lijken maar mis je daardoor de korting? Neem dan contact met ons op zodat we een speciale kortingscode kunnen aanmaken.